.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دکتر علی لاریجانی در دانشگاه آزاد اسلامی ساری
همایش انرژی هسته ای و کاربرد آن با حضور دکتر علی لاریجانی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی روز چهارشنبه 28 آذر 86 در مجتمع دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری برگزار می شود.
دکتر علی لاریجانی در دانشگاه آزاد اسلامی ساری

با حضور دکتر علی لاریجانی
همایش منطقه ای انرژی هسته ای و کاربرد آن در دانشگاه آزاد ساری برگزار می شود .
به منظور بررسی ابعاد مختلف انرژی هسته‌ای ، ارائه وضعیت مطلوب جهت دستیابی هر چه بهتر به انرژی هسته‌ای و امکان تبادل دانش و تجربیات دراین زمینه ، همایش انرژی هسته ای و کاربرد آن با حضور دکتر علی لاریجانی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی روز چهارشنبه 28 آذر 86 در مجتمع دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار شمال نیوز ، دکتر همایون موتمنی دبیر این همایش ضمن اعلام این خبر افزود : در این هماش منطقه ای که با همکاری واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی نور و آمل برگزار می شود علاوه بر سخنرانی دکتر علی لاریجانی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی ، هشت مقاله برتر در زمینه مبانی فیزیک هسته ای ، کاربرد انرژی هسته ای در علوم پزشکی ، کاربرد انرژی هسته ای در کشاورزی ، کاربرد انرژی هسته ای در محیط زیست و کاربرئ انرژی هسته ای در صنایع مختلف توسط صاحبان مقاله ارائه خواهد شد .
وی در مورد تعداد مقالات رسیده به دبیرخانه همایش انرژی هسته ای و کاربرد آن تصریح کرد : در این همایش که به صورت منطقه ای برگزار شد قریب 100 مقاله به دبیرخانه جشنواره رسید که تعداد هشت مقاله برای ارائه در همایش و 20 مقاله به صورت ارائه پوستر انتخاب شد .
معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری به برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری در هفته پژوهش اشاره کرد و تصریح نمود در این هفته ضمن افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی در مجتمع فنی و مهندسی چندین سخنرانی علمی نیز انجام خواهد شد و در مراسم اختتامیه نمایشگاه نیز از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری تجلیل می شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهروند ساروی 21 آذر 1386
قابل توجه اکثریت مدیران محترم دستگاهای اجرایی استان در دولت فعلی که اعضای ستاد انتخابات ریاست جمهوری دوره قبل آقای لاریجانی در رقابت با آقای دکتر احمدی نژاد در استان مازندران بوده اند . حتما از ایشان استقبال خواهند نمود .
شهروند ساروی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.